Mooie foto’s van vogels in Brazilië bekijken

Ik was vandaag op een fraaie website met vogels die in Brazilië voorkomen. Omdat ik weet dat ook jij van de mooie natuur houdt maak ik je er graag op attent. Als je op de link onderaan dit artikel klikt kom je op een Portugeestalige pagina, maar schrik niet, want in het vakje rechtsboven kun je ook allerlei andere talen kiezen, waaronder Nederlands en Engels. Als je deze site verkent zie je bovenaan diverse posters met vogels, maar als je meer naar onderen scrolt zijn er ook veel prachtige foto’s met afbeeldingen van afzonderlijke vogels. Foto 1 laat er daarvan één als voorbeeld zien. Is hij niet heel bijzonder met dat rode kopje?

Foto 1.  Roodkopkolibrie

Foto 1. Roodkopkolibrie

Wetenswaardigheden over de kolibrie

Wist je dat ik op mijn blog ook al over heel wat wetenswaardigheden van de kolibrie heb geschreven? Als je in de zoekmachine rechtsboven op “kolibrie” zoekt wordt je daar naar die berichten doorverwezen.

http://avebrasil.blogspot.nl/2016/02/complete-sua-colecao-com-o-poster-das.html

Over gervanpoelgeest

gepensioneerd constructeur, natuurliefhebber
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Natuur, Vogels en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.